VårSolGlassKärlek

Idag har varit en härlig dag. Jag var helt död när jag vaknade, men sedan blev allt så mycket bättre. Härliga vänner i skolan och en god lunch på Paprika. Utöver det en ganska chill skoldag där vi fick resultat på ett skriftligt terminsprov och muntliga nationella i Engelska A där jag fick MVG i båda, så sjukt glad och stolt blev jag. Sedan började solen skina, det var varmt och jag fick sluta en och en halv timme tidigare. Jag mötte upp min pojkvän på centralen, jag blev bjuden på en glass och sedan tog vi tåget hem till lilla mysstaden.

När vi kom hem gick jag hem till min pojkvän för att se hans hundvalpar, så otroligt söta. De är några veckor gamla, vinglar runt, busar med varandra och är allmänt mysiga. Sedan åt vi en jättegod middag hemma hos honom för att sedan plugga en liten stund - det är ofrånkomligt.

Nu är jag hemma och tar det lugnt med systra mi och snart skall jag sova, uppgång sex. MYYYSIGT!
Men hur som helst, fantastisk dag! Såhär skall vårdagar vara.

Kram ♥
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0