22 februari 2011

Ja, jag vet att uppdateringen har varit kass (vilket jag alltid skriver i mina inlägg) och jag ska verkligen att försöka bättra mig men ibland så har jag faktiskt ingen inspiration och då har jag verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om. Jag är ingen Foki som precis flyttat till Asien, jag är ingen Kenza som shoppar för 100.000 kr i månaden, jag är Olivia, en vanlig småstadstjej som spenderar den mesta tiden i skolan och på skolarbeten. Vad ska jag skriva om då egentligen?

Dock så praoar jag för tillfället men nu är jag alldeles för trött för att blogga när jag väl kommer hem. Jag praoar på en förskola (dagis) där jag måste vara igång hela tiden eftersom barnen har så mycket energi så det inte är sant. Det första jag gör är att slänga mig i soffan och kolla på Top model, sedan så slöar jag bara för att få tillbaka lite energi. Helt ärligt så är det bättre att vara i skolan. Missförstå mig inte, jag älskar verkligen barn men man blir riktigt trött av att leka hela dagen.

Jag måste i alla fall ta och lägga mig snart eftersom det är en ny dag imorgon då jag måste vara pigg och glad. Vi hörs när vi hörs helt enkelt. Ha det superbra!

Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0