Pluuugg

Yo! Jag sitter vid datorn och lyckas ärligt talat inte slita mig ifrån den. Jag måste måste MÅSTE börja plugga snart. Fysiken är svår, spanskaprov på måndag, stort kemiprov fredag nästa vecka, SO hemtenta, musikredovisning, skrivning i svenska, engelska muntlig bokrecension. Naturvetenskapliga programmet är extremt jäkla tufft, ha med det i er beräkning om ni funderar på att välja det. Men man blir väldigt allmänbildad och smart och alla dörrar öppnas för en, det kan ni också ha i bakhuvudet när ni väljer. Nej, men natur är nice. Än så länge går det bra för mig i alla fall, fast en termin och tre avslutade kurser kanske inte säger så mycket.


See you later!
Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0