Tandläkaren

Här vart det bra uppdaterat som vanligt. Hoppas att alla mår bra därute. Själv är jag lite förkyld, kan ha en stänk av feber också men jag skall snart pallra mig iväg till skolan, jag var hos tandläkaren första lektionen och sedan hade vi världens håltimme, men nu skall jag snart ut i snön för att ha två lektioner i skolan. Värt.

Hos tandläkaren gick det bra, det var bara en vanlig koll och de sa att allt såg jättebra ut, att mina tänder var jättefina och så vidare. Alltid kul att höra såklart, får fira med godis eller något ikväll. Tss. Nej, men det är rätt konstigt att mina tänder är såpass fina för jag är inte alltid så nyttig om man säger så, eller jag vet inte vad jag har att jämföra med, det är nog många som småäter och sådant betydligt mer än mig.

Bla, bla, bla. Jag känner mig så sjukt tråkig som skriver om det här. Vem bryr sig egentligen? Nej precis, ingen. Från och med nu, har jag inget intressant att skriva om så skriver jag inte. Kram.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0