10 januari 2011 - School

Ja, då var det dags att börja skolan igen och plugga. Denna dagen har dock varit riktigt lugn. Vi har kollat på film i varenda ämne. Imorgon lär det antagligen bli tuffare men det får man helt enkelt ta. Jag ska verkligen kämpa i skolan nu på våren.

Ikväll så har jag tänkt att göra tyskaläxan samt börja jobba med att beskriva mitt rum. Egentligen så ska vi göra det på lektionerna men jag vill faktiskt börja lite smått med det. Fast nu kom jag på att jag faktiskt inte har ett skrivhäfte. Surt.

Om några veckor är det dags för paro så det känns ju riktigt bra, då slipper man skolan i en vecka plus att vi har prao i samband med lovet så vi är borta från skolan två veckor i rad, jag ser verkligen fram emot det. Jag tror faktiskt att vårterminen kommer gå riktigt fort. Snart så kommer jag sitta i salen höra på rektorns tal till skolan.

Nej, dags att sjunga lite, ha det superduper bra!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0