2010 - det jag kommer att minnas mest

Nu är det 2011 och ett helt nytt år ligger framför mig, men det betyder ju absolut inte att man skall glömma året som gått. Det mest minnesvärda det här året har varit:

  • Att jag blev tillsammans med min nuvarande pojkvän, mitt första riktiga förhållande.
  • Min första kyss.
  • De uppträdanden som jag har gjort. (IOGT-NTO, Gatumusiker för att samla in pengar till Indien, Sommarkonsert i skolan och spelningen på ålderdomshemmet.) Det känns som att min scenskräck försvinner mer och mer.
  • Konserterna jag har gått på (Tokio Hotel, Green Day, Timo Räisänen, Amanda Jenssen, Hoffmaestro).
  • Mina slutbetyg i nian.
  • Att jag började gymnasiet och började vistas i en ny stor stad.
  • Att jag åkte på min första resa utan min familj (Stockholm med min pojkvän).

2010 var ett bra år, då jag växte mycket som person, lärde mig massor och hade riktigt roligt! ♥



Jag och Gillis på vår resa i Stockholm.

Linda



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0