Det är dags för fredagsmys

Äntligen så är helgen här. Det har dock vart en lugn första vecka i skolan men man blir ändå väldigt trött. Man är ju verkligen inte van vid att gå i skolan och plugga lite men detta är ju bara början. Nästa vecka kommer att bli tuff men eftersom jag har ljuset i skolan som lyser upp min tid så är det okej.

Ikväll så bär det av till sommarstugan där man kan slappna av och bara ta det lugnt. Imorgon så måste jag till staden och göra några ärenden. Jag ska ju faktiskt börja träna nu på söndag! Det är härligt att börja komma in i träningsrutinerna igen.

Jag känner mig jättetrött just nu och vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Jag går i skolan och därför så är det bara skolan som är min vardag. Jag vet att jag pratar mycket om skolan och om jag skulle göra mer inlägg så skulle det helt klart handla om skolan, haha.

Jag har tänkt att jag ska börja om på nytt i bloggen. Inte ta bort alla inlägg men jag ska få en mycket gladare blogg som även ska innehålla mer musik, det som jag älskar. Jag ska inte klaga på skolan i varenda inlägg, jag ska inte vara besatt av skolan. Jag ska låta min fritid komma in i rampljuset. Det är dags för en ny Olivia!

//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0