Slut

Den här bloggen är ju inte av den mest uppdaterade sorten. Orsaken är att jag ogillar det här sättet att blogga. Det är ytligt och ointressant och jag föredrar lite djupare och mer genomtänkta inlägg som har en mening. Jag har en annan blogg för detta och som ni har märkt så har Olivia slutat blogga på den här sidan. Då ingen av oss har ork eller lust att blogga i den här bloggen så stänger vi ner den tillfälligt. Vi får väl se hur det blir med denna i framtiden. Tills vidare får ni ha det fantastiskt bra. Kram på er! ♥

Linda


Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan!

Var gärna med och tävla om ett smyckespaket på min blogg! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget att du är med :)

Direktlänk till tävlingen: http://emzaans.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-smyckespaket.html



ps, jag ber om ursäkt om du ogillar såna här kommentarer :)

2012-01-30 @ 22:57:07
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0