Veronica Maggio på Liseberg

Jag och min pojkvän var på sommarens första konsert igår, Veronica Maggio på Liseberg. Det var helt galet bra. Jag trodde inte att hon var så bra live, men det hade jag helt fel om för hon var verkligen helt grym. Stämningen var även den fantastisk med nästan 20000 människor och det var så fullknökat att folk stod uppe i sluttningen mot Atmosfear/Lisebergstornet. Som tur var så stod jag rätt nära, nästan längst fram vid andra kravallstaketet så jag både såg och hörde bra. Dessutom var vädret helt fantastiskt med klarblå himmel och behaglig temperatur. Så där stod jag igår i folkhavet och lyssnade på en av Sveriges bästa artister. Det var fantastiskt.

Jag är så dålig på att ta med mig kamera själv så den här bilden kommer ifrån (http://www.gp.se/kulturnoje/1.632615-veronica-maggio).

Här står mer om konserten: http://gt.expressen.se/nyheter/1.2443534/festen-borjade-med-fullt-kaos

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0